1/1

Klachtenregeling

Ondanks de goede intenties van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling binnen onze praktijk of dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig hebben geïnformeerd. In zo’n dergelijk geval kunt u dit het beste bij ons kenbaar maken, dan met uw ongenoegen rond te blijven lopen. In een gesprek kunnen wij u toelichten waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn en het geeft ons gelegenheid de vertrouwensband te herstellen en samen te zoeken naar een passende oplossing.

 

Zo kunnen wij met uw op- en aanmerkingen onze zorg verbeteren.

 

Bent u na dit gesprek niet tevreden? Dan kunt u advies inwinnen bij Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), deze organisatie is opgericht door het Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde (KNMT). Wanneer dit ook geen tevredenstellende oplossing biedt, kunt u contact opnemen met de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten.

Ons adres

Openingstijden

Prins Bernhardstraat 67

5721 GB Asten

Tel. +31 0 493 - 670002

 

LET OP:

op het nummer +31 (0) 493 – 692776

zijn we niet meer bereikbaar!

info@confidentalasten.nl

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

08.30 - 17.15 uur

08.30 - 17.15 uur

08.30 - 17.15 uur

08.30 - 17.15 uur

08.30 - 17.15 uur *Telefonisch bereikbaar tot 12.00 uur

Gesloten

Gesloten

© 2010 - 2019 ConfiDental Asten, kvk nummer: 52762866                                                                                                                              Kwaliteitsjaarverslagen: