Spoedgevallen

Tijdens openingstijden

Voor pijnklachten en spoedgevallen zijn we telefonisch bereikbaar:

Maandag t/m donderdag: 08.30u tot 12.30u - 13.30u tot 17.15u.

Vrijdag:                                      08.30u tot 12.30u

Telefoonnummer: 0493 - 67 00 02

Wanneer u bij pijnklachten en spoedgevallen voor 10.00u contact met ons opneemt, proberen wij dezelfde dag nog een afspraak voor u in te plannen. Let er op dat wij hierbij niet altijd rekening kunnen houden met uw voorkeuren in verband met werk- of schooltijden of de aanwezigheid van uw eigen tandarts. Het is ons streven dat patiënten met spoedeisende problemen altijd nog dezelfde dag in onze praktijk terecht kunnen.

Buiten openingstijden of op vrijdag na 12.30u

Tandartsenpost Eindhoven: 040 - 311 19 15

We zijn aangesloten bij Tandartsenpost Eindhoven. Zij nemen buiten openingstijden alle spoedeisende zorg over. Wanneer u in de avond, nacht of in het weekend spoedeisende hulp nodig heeft kunt u naar hen bellen via bovenstaand telefoonnummer. Let wel dat dit telefoonnummer alleen bestemd is voor zeer acute pijnklachten en spoedgevallen die niet kunnen wachten. Denk hierbij aan een nabloeding of ongevallen waarbij tanden of kiezen beschadigd, uitgevallen of uitgeslagen zijn of een dikke wang met koorts (meer dan 38 ⁰C). Alle informatie over Tandartsenpost Eindhoven vindt u hier.

Let op dat u de behandeling daar direct per pin of creditcard dient te betalen.

Tand eruit Tand erin.jpg